LIFE STYLE TOP NEWS ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΟΣΜΟΣ

Αεροπλάνο έπαθε βλάβη και ζητήθηκε από τους επιβάτες να πληρώσουν για τις επισκευές

Η εταιρεία επέστρεψε στους επιβάτες τα χρήματα

Μια περίεργη κατάσταση βίωσαν στις 12 Νοεμβρίου οι 249 επιβάτες της πτήσης LO92 της LOT Polish Airlines από Πεκίνο για Βαρσοβία.

Το Boeing 787 Dreamliner στο οποίο επέβαιναν παρουσίασε πρόβλημα στα υδραυλικά και ήταν επιβεβλημένη η αντικατάσταση μιας αντλίας. Υπήρχε όμως ένα σημαντικό πρόβλημα, καθώς ο μηχανικός που θα αναλάμβανε να επισκευάσει τη βλάβη δεχόταν μόνο μετρητά, αποκλείοντας το ενδεχόμενο πληρωμής μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

Έτσι λοιπόν εκπρόσωπος της LOT ζήτησε από τους επιβάτες να προσφέρουν τον οβολό τους για να μπορούν να γίνουν οι επισκευές και η πτήση να αναχωρήσει. Όπερ και έγινε με τέσσερις επιβάτες να συγκεντρώνουν συνολικά 360 δολάρια και να προσφέρουν για την πληρωμή του μηχανικού.

Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι οι επιβάτες γλίτωσαν την ταλαιπωρία καθώς χρειάστηκε να περιμένουν 10 ολόκληρες ώρες μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές στο αεροσκάφους και η πτήση να πραγματοποιηθεί.

«Βρισκόμαστε στο διεθνές αεροδρόμιο του Πεκίνου. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι οι συναλλαγές εδώ γίνονται με μετρητά κάτω από το τραπέζι με τον μηχανικό να στέκεται δίπλα στο αεροπλάνο. Απίστευτο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επιβάτης της πτήσης, Daniel Golebiowski.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της αεροπορικής εταιρείας Adrian Kubicki μιλώντας στους επιβάτες της πτήσης είπε: «Ξέρω πως αντιμετωπίσατε μια ασυνήθιστη κατάσταση σήμερα για την οποία θα ήθελα να απολογηθώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, προέκυψε ένα πρόβλημα με έναν υπάλληλο της αποθήκης στο Πεκίνο που απέρριψε όλες τις μεθόδους πληρωμής ζητώντας μόνο μετρητά. Δεν είχε δικαίωμα να το κάνει γιατί οι διακανονισμοί γίνονται χωρίς μετρητά. Όπως και να χει είμαι ευγνώμων γι’ αυτόν και για το γεγονός ότι η πτήση επέστρεψε ασφαλής στη Βαρσοβία».

Η εταιρεία επέστρεψε στους επιβάτες τα χρήματα που τσόνταραν για να πληρωθεί ο μηχανικός πριν καν αποβιβαστούν από αεροσκάφος, ενώ τους έδωσε και δωρεάν εισιτήρια. Όσο για τον υπάλληλο που προκάλεσε όλη αυτή την αναστάτωση, θα έρθει αντιμέτωπος με πειθαρχικές κυρώσεις.

«O εκπρόσωπος της LOT θα έπρεπε να έχει μαζί του πιστωτική κάρτα και μετρητά», είπε ο Kubicki για να προσθέσει: «Η εταιρεία τους παρέχει κονδύλια για την αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων. Δεν υπάρχει καμία περίσταση που να δικαιολογεί να ζητήσεις χρήματα από τους επιβάτες». Η LOT, στο μεταξύ, ενημέρωσε ότι ο εκπρόσωπός της έδρασε αυτοβούλως χωρίς να επικοινωνήσει και να συμβουλευτεί κάποιον υπεύθυνο από την εταιρεία.

 

ΠΗΓΗ

 

 

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποίησετε. Accept Read More