Στην ενεργοποίηση νέων δράσεων έχουν προχωρήσει τα ΚΔΑΠ και τα ΚΔΑΠμεΑ που λειτουργεί ο Δήμος.
Για τις οικογένειες και τα άτομα που μας έχουν μεγαλύτερη ανάγκη αυτήν την περίοδο εγκλεισμού, τους ωφελούμενους του ΚΔΑΠμεΑ ξεκίνησε η υλοποίηση:
- Εξατομικευμένων συνεδριών με ψυχολόγο, λογοθεραπευτή και κοινωνική λειτουργό μέσω τηλεφώνου, skype ή messenger,
- συμβουλευτικής υποστήριξης σε γονείς/φροντιστές/αδέρφια,
- υποστήριξης ωφελουμένων με εξατομικευμένο οπτικό υλικό και προτεινόμενες δημιουργικές δραστηριότητες που θα αποστέλλονται είτε μέσω e-mail, είτε θα γίνεται διανομή κατ’ οίκον.
Τονίζεται ότι όλα τα άτομα, με οποιαδήποτε μορφή αναπηρίας και οι οικογένειες ή φροντιστές τους, μπορούν να απευθύνονται στις γραμμές του ΣΥ.ΚΕ.ΔΙ.Κ. (Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κορωνοϊού) Δήμου Καλαμάτας στην τηλεφωνική γραμμή 27213-60670 για παροχή αντίστοιχων υπηρεσιών ή άλλης μορφής βοήθειας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 5-12 ΕΤΩΝ
Επίσης, με στόχο την ποιοτική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών, συνεχίζεται η καθημερινή ανάρτηση προτεινόμενων δημιουργικών δραστηριοτήτων από τους εκπαιδευτικούς των ΚΔΑΠ που απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας 5-12 ετών, ενώ στις κατηγορίες Φιλαναγνωσίας, Πληροφορικής & Ρομποτικής, Φυσικής Αγωγής, Επιστημών & Περιβάλλοντος, Τέχνης & Πολιτισμού προστέθηκε μία νέα κατηγορία με υλικό ενημέρωσης για τον COVID-2019 για παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το προσωπικό των ΚΔΑΠ του Δήμου Καλαμάτας από την αρχή της υγειονομικής κρίσης που συνδέεται με την πανδημία του Covid-19 και σε συνέχεια οδηγιών Δημάρχου Θανάση Βασιλόπουλου για την ενίσχυση των κοινωνικών του δομών του Δήμου, με στόχο τη στήριξη των ευπαθών και ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού, στελέχωσε δομές όπως το Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κορωνοϊού, τη γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης, το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι», τη διανομή συσσιτίου που πραγματοποιείται 7 ημέρες την εβδομάδα σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, το Κοινωνικό Φαρμακείο, το Κοινωνικό Παντοπωλείο κι άλλες υπηρεσίες, λαμβάνοντας καθημερινά τη θετική ανταπόκριση των δημοτών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε μία δύσκολη περίοδο για όλους.