Τα ταξίδια με τρένο τα τελευταία χρόνια φαίνεται να κερδίζουν το ταξιδιωτικό κοινό. Το γεγονός ότι έχουν καταφέρει να μειώσουν την διάρκεια του ταξιδιού αισθητά σε συνδυασμό με τις πιο οικονομικές τιμές απ’ ό,τι ένα ταξίδι με αεροπλάνο, αποτελούν δύο πολύ δυνατά πλεονεκτήματα για να τα επιλέξει κανείς, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που προτιμούν ένα ταξίδι με τρένο και για περιβαλλοντολογικούς λόγους. Όταν σε αυτά, δε, προστίθεται και λίγη πολυτέλεια τότε η εμπειρία απογειώνεται.
Ωστόσο, ο Γάλλος σχεδιαστής Thierry Gaugain σχεδιάζει να ανεβάσει την εμπειρία των σιδηροδρομικών ταξιδιών σε ένα εντελώς νέο επίπεδο με την τελευταία του ιδέα, ένα ιδιωτικό πολυτελές τρένο αξίας 350 εκατομμυρίων δολαρίων.
Παλάτι στις ράγες: Ένα πολυτελές ιδιωτικό τρένο με 14 βαγόνια
Ο Gaugain, ο οποίος έχει συνεργαστεί με τον διάσημο σχεδιαστή Philippe Starck σε αμέτρητα έργα, είναι γνωστός για τα εντυπωσιακά του σχέδια σε γιοτ, συμπεριλαμβανομένου του 80 μέτρων Venus, του συνιδρυτή της Apple Στηβ Τζομπς, αλλά αυτήν τη φορά δοκιμάζει τις επιδόσεις του στο σχεδιασμό ενός υπερπολυτελούς τρένου.
Ο ίδιος το αποκαλεί ως ένα «παλάτι στις ράγες», το οποίο θα έχει μήκος 400 μέτρων και θα αποτελείται από 14 βαγόνια με γυαλί, τόσο τεχνολογικά προηγμένο ώστε να μπορεί να αλλάξει από διάφανο σε πλήρες ορατό. «Αυτό το τρένο απευθύνεται μόνο σε έναν μοναδικό ιδιοκτήτη», αποκαλύπτει στο CNN Travel, συνεχίζοντας πως «ο ιδιοκτήτης που οραματιζόμαστε είναι κάποιος που γνωρίζει τη μοναδικότητα αυτού του τρένου και κατανοεί ότι δεν μιλάμε απλώς για μεταφορά, αλλά για ταξίδια, όχι για πόσο γρήγορα φτάνετε από το σημείο Α στο σημείο Β».
Ο ίδιος, σύμφωνα με το Travel & Leisure εκτιμά ότι η υλοποίηση του οράματός του για το G Train θα διαρκέσει περισσότερα από δύο χρόνια και θα κοστίσει πάνω από 350 εκατομμύρια δολάρια. Με εσωτερικούς χώρους για περίπου 18 επισκέπτες, το G Train έχει ρυθμιστεί να λειτουργεί στα 160 χιλιόμετρα την ώρα και θα είναι προσαρμοσμένο να λειτουργεί σε σιδηροδρόμους σε όλη την Αμερική και την Ευρώπη.
Οι εσωτερικοί του χώροι
Το G Train θα έχει έναν κήπο που θα επιτρέπει στους επιβάτες να «εξερευνούν διαφορετικές ατμόσφαιρες κάθε φορά», ενώ θα έχει τη δυνατότητα να χωριστεί στα δύο, στην περίπτωση που οι επιβάτες του αποφασίσουν ότι θέλουν να πάνε σε διαφορετικές κατευθύνσεις.
Οι επιβάτες εισέρχονται μέσω της αίθουσας καλωσορίσματος στο κέντρο του τρένου, το οποίο οδηγεί στα κύρια διαμερίσματα που περιλαμβάνουν τον χώρο διαμονής και ψυχαγωγίας του ιδιοκτήτη, καθώς και μια περιοχή για τους επισκέπτες, αλλά και το Grand Salon που έχει σχεδιαστεί ειδικά για δεξιώσεις. Τέλος, θα υπάρχει και η δυνατότητα αναδιπλούμενων εξωτερικών βεραντών όπου μπορούν να πραγματοποιηθούν πάρτι ή ακόμη και συναυλίες.