Όσο περνάει ο καιρός οι χρήστες του διαδικτύου αλλάζουν συνήθειες. Κάτι λογικό, καθώς όχι μόνο έρχονται νέες τάσεις, αλλά κάθε χρονιά κρύβει και διαφορετικές εκπλήξεις.
Μια έρευνα λοιπόν της digital challenge_, εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων και ψηφιακού marketing, ήρθε να ρίξει λίγο φως στο πώς οι Έλληνες πλοηγούνται στο internet σε σχέση με όλο τον κόσμο. Τα δεδομένα αφορούν τη χρονιά που μας πέρασε, το 2021.
Όπως βλέπετε, οι κορυφαίες αναζητήσεις αφορούσαν όπως ήταν λογικό, θέματα της επικαιρότητας και των τάσεων. Η Google επίσης φαίνεται να κυριαρχεί στις επιλογές των χρηστών, τόσο ως μηχανή αναζήτησης, αλλά και με τον browser της τον Chrome.
Συγκεκριμένα, η Google κυριάρχησε στην Ελλάδα ως μηχανή αναζήτησης με 97,58% και ακολούθησαν η bing με 1,51%, η Yahoo! με 0,62%, η DuckDuckGo με 0,17%, η Yandex με 0,04% και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης με 0,1%.
Ενώ, παγκοσμίως η Google κατέλαβε το 92,01% και ακολούθησαν οι Yahoo! και Baidu με 1,49% και 1,46%. Την κατάταξη συμπλήρωσαν η Yandex με 0,88% και οι υπόλοιπες μηχανές με 1,57%.
Στην κατάταξη για τους browsers στην Ελλάδα, η Google προηγήθηκε ξανά με τον Chrome να καταλαμβάνει το 70,89%. Στο top 3, ακολούθησαν οι Firefox και Safari με 9,55% και 7,95% αντίστοιχα.
Για το παγκόσμιο επίπεδο, το top 3 των browsers σχηματίστηκε με τον Google Chrome στην κορυφή, με 64,45%, τον Safari με 18,9% και τον Firefox με 3,62%.
Ενδιαφέρουσα έκπληξη, σίγουρα, ότι οι Έλληνες χρήστες προτιμούν τον υπολογιστή τους για να… σερφάρουν, παρά τα κινητά. Σε αντίθεση με την παγκόσμια προτίμηση, που θέλει τις κινητές συσκευές στην πρώτη θέση.