Υπάρχει ανάδοχος πλέον για το μεγάλο οδικό έργο ΣΔΙΤ που αφορά στον οδικό άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη, καθώς από την σχετική διαδικασία αναδείχθηκε το σχήμα η Ενωση προσώπων “Ακτωρ Παραχωρήσεις” Α.Ε. – Ιντρακατ.
Αυτό γνωστοποίησε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή σχετικά με το εν λόγω εξαιρετικά καθοριστικής σημασίας έργο για την περιοχή της Μεσσηνίας, το κόστος του οποίου έχει εκτιμηθεί σε 312,23 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια της σύμβασης, σύμφωνα με την προκήρυξη, θα είναι για συνολικά 30 χρόνια, από τα οποία τα 4 θα αφορούν στην περίοδο κατασκευής.
Υπενθυμίζεται, στο σημείο αυτό, η θετική γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου, το καλοκαίρι του 2020 , επί της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του εν λόγω έργου.
Στο πλαίσιο της ΣΔΙΤ περιλαμβάνεται η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της εθνικής οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα τμήματα Καλαμάτα – Ριζόμυλος (μήκους 16,4 χλμ.), Ριζόμυλος – Πύλος (μήκους 25,7 χλμ.) και τμήμα Πύλος – Μεθώνη (μήκους 7,9 χλμ.).
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας δρόμος θα ξεκινά από τον κόμβο Ζαφείρη στο Ασπρόχωμα και στο τμήμα από την ευθεία του δρόμου προς Μεσσήνη έως τον Ριζόμυλο θα είναι 4ιχνος, με παράπλευρους δρόμους -όπου κριθεί αναγκαίο-, με παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας και νέα γέφυρα στον Πάμισο και θα συνδέεται με το υπόλοιπο τμήμα (Ριζόμυλος – Πύλος) κοντά στο Τζάνε.
Προβλέπονται, ακόμα, παρακάμψεις σε Σουληνάρι και Χανδρινού, ενώ από τη διασταύρωση προς Στενωσιά μέχρι την Πύλο θα εγκαταλειφθεί ο υφιστάμενος δρόμος με τις πολλές στροφές και θα γίνει νέα χάραξη με γέφυρες.