Καταιγιστικές αναμένεται να είναι οι εξελίξεις στην καθημερινή σειρά «Σασμός» στον Alpha. Μιλώντας στο περιοδικό 7 Μέρες Tv, μάλιστα, η ηθοποιός Νεκταρία Γιαννουδάκη πρόδωσε πως σύντομα το τηλεοπτικό κοινό θα βρεθεί μπροστά σε νέα φονικά που θα περιπλέξουν την ιστορία.
Η Σοφία πως αντιμετωπίζει τη σχέση της Στέλλας με την Καλλιόπη και τον Αστέρη;
η Σοφία έχει πει στη Στέλλα ότι στα ορεινά χωριά της Κρήτης δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό. Πιστεύει στην παιδεία, που σιγά σιγά σβήνει όλα τα βίαια έθιμα, αλλά και πάλι όλα είναι σχετικά στη ζωή. Γιατί βλέπεις και καλλιεργημένους ανθρώπους που κάνουν εγκλήματα. Άνθρωποι του θεάτρου, με αδιανόητες σπουδές στην Τέχνης ακούγεται ότι έκαναν τέρατα στην προσωπική τους ζωή. Άρα για εμένα η αγάπη, το να έχεις πάρει και να έχεις δώσει αγάπη, είναι αυτό που σε κάνει καλό άνθρωπο στην κοινωνία και όχι τόσο η μόρφωση. Ο Αστέρης δεν ήταν γεννημένος φονιάς, δεν κουβαλούσε ποτέ όπλο. Δεν το είχε σχεδιασμένο να σκοτώσει τον Πετρή. Αλλά μέσα στον καβγά που έγινε, τα αίματα άναψαν, ο τσαμπουκάς του πετρή πυροδότησε την κατάσταση και ο Αστέρης έγινε το μοιραίο πρόσωπο. Ο Μαθιός, αντίθετα, θα μπορούσε να βλάψει, κάτι που έκανε άλλωστε στην περίπτωση του Στεφανή. Είναι πιο μοναχικός, πιο σκληρός, παρόλο που και αυτός έχει μια κρυμμένη ευαισθησία και μια αδιανόητη συναισθηματική εμμονή με τη Βασιλική. Το κακό και το καλό στη ζωή πάνε πλάι πλάι και όλοι είμαστε πλασμένοι για τα καλά αλλά και για τα χειρότερα.
Ποιος φταίει τελικά για τόσα φονικά;
Ενός κακού μ΄πυρια έπονται και θα έρθουν κι άλλα. Ο Αστέρης είχε πολύ κακό σύμβουλο στη ζωή του. Την Καλλιόπη. Αυτή τον πυροδότησε. Η καπετάνισσα μισεί τους Βρουλάκηδες γιατί «έφαγαν» τον άντρα της και, μαζί με την απώλεια του, έφυγε και η χαρά από τη δική της ζωή. Από την πλευρά της, κουκουλώνει τα πράγματα για να βγάζει λάδι τους γιους της. Έτσι είναι μαθημένη. Θέλει η οικογένεια της να είναι υπόδειγμα ηθικής. Μέσα της, όμως, υποφέρει γιατί ξέρει ότι ο μεγάλος της γιος είναι φονιάς ενώ για τον μικρό δεν μπορεί να το πιστέψει. Σε αυτή την ιστορία, ο θύτης γίνεται θύμα και το θύμα θύτης.