Παράδειγμα για τα υπόλοιπα social media φαίνεται πώς αποτελεί το TikTok, καθώς αρκετά θέλουν να του μοιάσουν λόγω της επιτυχημένης συνταγής που ακολουθεί στον αλγόριθμό του και το feed. Στον δρόμο αυτό βαδίζει και το Facebook, καθώς όπως ανακοίνωσε θα προχωρήσει σε αλλαγές για να είναι πιο ανταγωνιστικό.
Η Meta ανακοίνωσε ότι θα υπάρχουν πλέον δύο διαφορετικά feeds για τους χρήστες, το ένα θα ονομάζεται «Home» και θα είναι ο χώρος όπου οι χρήστες θα ανακαλύπτουν νέο περιεχόμενο που το Facebook πιστεύει ότι θα τους αρέσει . Αυτό μπορεί μα περιλαμβάνει βίντεο και φωτογραφίες επιλεγμένες από τον αλγόριθμο, φέρνοντας περιεχόμενο βασισμένο στα ενδιαφέροντα των χρηστών τόσο από λογαριασμούς που ακολουθούν όσο και που δεν ακολουθούν, όπως δηλαδή στο TikTok.
Το δεύτερο feed θα ονομάζεται «Feeds» και θα δείχνει περιεχόμενο αποκλειστικά από τους φίλους σας, τις σελίδες και τα groups που έχετε επιλέξει να ακολουθείτε, με την ταξινόμησή τους να είναι από τα πιο πρόσφατα, κάτι που θα θυμίζει το «Most Recent» tab του κλασικού feed που είχαμε μέχρι τώρα.
Οι αλλαγές εμφανίζονται ήδη στην εφαρμογή του Facebook και σταδιακά θα εμφανίζονται και σε περισσότερους λογαριασμούς. Η Meta σχεδιάζει να αυξήσει το νέο περιεχόμενο που θα δείχνει στο Home feed με τον χρόνο, καθώς θα βελτιώνει και τον αλγόριθμό που σερβίρει αυτό το περιεχόμενο.