Την καθιερωμένη καλοκαιρινή παράσταση θα πραγματοποιήσει η Δημοτική Σχολή Χορού Καλαμάτας, το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 και ώρα 20.30 στην Κεντρική Σκηνή του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας.
Η παρουσία των μαθητών της σχολής, υπό την καθοδήγηση της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας Θώμης Σταμούλη αλλά και των καθηγητριών, θα πλημμυρίσουν το χώρο με χαρά και ζωντάνια.
