Την Τετάρτη 1 και την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2026 και ώρα 21:00 η τάξη της μελοδραματικής του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας θα παρουσιάσει στο Αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής Καλαμάτας, την παράσταση που τα συνδυάζει όλα και φέρει τον τίτλο «Του Πάνα το Σουραύλι».
Η παράσταση είναι βασισμένη στην οπερέτα του J.Offenbach «Δάφνις και Χλόη» και υπόσχεται γέλιο, κέφι και ανεμελιά!
Είσοδος ελεύθερη.

