TOP NEWSΕΙΔΗΣΕΙΣΜΕΣΣΗΝΙΑ

Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας :«Του Πάνα το Σουραύλι» 1 & 2 Ιουλίου

Την Τετάρτη 1 και την Πέμπτη 2 Ιουλίου 2026 και ώρα 21:00 η τάξη της μελοδραματικής του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας θα παρουσιάσει στο Αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής Καλαμάτας, την παράσταση που τα συνδυάζει όλα και φέρει τον τίτλο «Του Πάνα το Σουραύλι».

Η παράσταση είναι βασισμένη στην οπερέτα του J.Offenbach «Δάφνις και Χλόη» και υπόσχεται γέλιο, κέφι και ανεμελιά!

Είσοδος ελεύθερη.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που Accept Read More