Με χρυσό βραβείο έφυγε από τις Κάνες το σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου Peloponnese beyond the obvious, καθώς απέσπασε το Gold Dolphin Trophy στο φετινό Cannes Corporate Media and TV Awards.
Η διοργάνωση των Κανών αποτελεί µέρος της σειράς φεστιβάλ CIFFT, του πιο διάσημου θεσμού στον χώρο των ταινιών τουριστικού μάρκετινγκ, στο πλαίσιο του οποίου το εν λόγω σποτ -που δημιούργησε για την Περιφέρεια Πελοποννήσου η Unlimited Creativity- έχει ήδη κερδίσει άλλες 3 κορυφαίες διακρίσεις, δύο Silver (Σερβία και Νότια Αφρική) και ένα ακόµα Gold στη Νέα Υόρκη.
Αυτό σημαίνει ότι το σποτ, στην αθροιστική βαθμολογία που έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής στις διοργανώσεις του CIFFT, βρίσκεται στη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη, στην κατηγορία region.