H σχολική ομάδα βόλεϊ αγοριών του 3ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας, στον Δήμαρχο Καλαμάτας
Τα μέλη της σχολικής ομάδας βόλεϊ αγοριών του 3ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας, υποδέχθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος της πόλης Θανάσης Βασιλόπουλος, σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου...
